9:44
1
A hatalmas templom közepén áll a sok száz éves kicsiny kápolna, a "Megbocsátás szentélye".

MEGBOCSÁTÁS Mi jut róla eszünkbe?


Vajon az, hogy Isten nem  unja még, hogy megbocsásson  nekünk?! Nekünk, akik belefáradtunk a  bocsánat kérésbe.

Belegondoló: Kinek áll hatalmában bűneimet megbocsátani? Most Ő előtte állok.

Bárhol vagyunk, akár Assisiben, akár otthon, bárhol, testben és lélekben térdre borulhatunk és kérhetjük a megbocsátás kegyelmét önmagunk számára, és hogy mi is teljes szívvel megbocsássunk minden sérelmet.

Itt és most. Te döntesz!




Uram, tégy engem a békéd eszközévé,
hogy szeretetet vigyek oda, ahol gyűlölet uralkodik,
hogy a megbocsátás szellemét vigyem oda, ahol széthúzás van,
hogy harmóniát vigyek oda, ahol békétlenség van,
hogy hitet vigyek oda, ahol kételyek vannak,
hogy örömöt vigyek oda, ahol szomorúság lakik.

Uram, add meg nekem, hogy én vigasztalhassak ahelyett, hogy engem vigasztalnának, 
hogy én értsek meg másokat ahelyett, hogy arra vágynék, engem értsenek meg,
hogy szeressek inkább, minthogy engem szeressenek.
Mert aki elfelejti magát, az találja meg,
aki megbocsát, annak megbocsátanak,
aki meghal, az fölébred az örök életre.

Ámen

(ASSISI SZENT FERENC imája a békéért)



1 megjegyzés:

  1. Mi Atyánk Aki a mennyekben vagy Szenteltessék meg a Te neved, jöjjön el a Te Országod, amit a mennybe, úgy a földön is mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma, és bocsásd meg vétkeinket miképpen mi, is megbocsátunk az ellenünk vétkezőknek és ne vígy minket kísértésbe , de szabadíts meg a gonosztól, mert Tiéd az Ország, a Hatalom a Dicsőség mindörékké. Ámen

    VálaszTörlés